*Hinnat

Sporttituote.fi :n hinnat ovat voimassa vain Internetin kautta tilattaessa.Tuotteiden voimassaolevat myyntihinnat näkyvät verkkokaupan sivuilla. Kaikki hinnat sisältävät ALV:n 24%.

Yksilöidyt tuotteet ja suuremmat erät tarjotaan aina tapauskohtaisesti.

Pyydä tarjous: myynti{at]tamline.fi

*Maksutavat

1. Paytrail Oyj

Tilaus maksetaan ennakkoon suojatussa verkkopalvelussa. Käytettävissä olevat vaihtoehdot: Nordea, Osuuspankki, Sampopankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, Tapiola, Aktia, POP, SP, Nooa, Visa, Visa Electron ja Mastercard

2. Lasku

Tilaus maksetaan laskulla. Vain yritysasiakkaille, yhdistyksille, seuroille, kunnille ja kaupungeille. Lähetä yhteystietosi myynti[at]tamline.fi niin otamme Teihin yhteyttä haluamallanne tavalla sopiaksemme tilauksesta / toimituksesta.

3. Jousto Laskulla & Osamaksulla

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti.

Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta maksuaikaa. Ostokseen lisätään 2,90€:n laskutuslisä. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90€/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90€/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia.

Joustolla ostaminen on turvallista. Ensimmäisen ostoksen yhteydessä teet vahvan sähköisen tunnistautumisen. Palaavana asiakkaana voit tunnistautua helposti puhelimeen lähetettävän kertakäyttöisen koodin avulla. Jokaisen ostoksen yhteydessä teemme reaaliaikaisen ja automatisoidun luottopäätöksen. Maksutapahtuma ja tietojen välitys tapahtuu aina suojatussa yhteydessä. Lasku toimitetaan sähköpostitse. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy.

Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com. Jousto –verkkokaupan mukavin maksutapa!

*Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla

Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, Tamline Oy toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Paytrail Oyj.

Paytrail Oyj toimii Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrail Oyj:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail Oyj on myös maksun saaja.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
c/o Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 JYVÄSKYLÄ
Puhelin: 0207 181830


*Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa.Paytrail Oyj ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

*Toimitusvaihtoehdot

Pyrimme toimittamaan tilaamasi tuotteet noin viikon kuluessa tilauksestasi valitsemallasi tavalla Matkahuollon toimipisteeseen ja noutopisteisiin. Tuotteet voi myös noutaa myymälästämme Jasperintie 270, 33960 Pirkkala. Sovithan noudosta etukäteen myynti[at]tamline.fi tai 010 501 4040. Toimitamme tilauksia ainoastaan Suomeen.

*Toimituskulut

Matkahuolto: Nouto Matkahuollosta tai lähimmästä Matkahuollon noutopisteetä 9,50€

*Vaihto- / palautusoikeus

Palautusoikeus kuluttajakaupassa 14 vrk, yrityskaupassa ei ole automaattisesti palautusoikeutta. Kaikissa vaihto- ja palautusasioissa on sovittava etukäteen asiakaspalvelumme kanssa myynti[at]tamline.fi Jos yrityskaupassa ilmenee palautuksen tarve, ottakaa aina ennen mahdollista palautusta yhteys myyntiimme. Tarjoustuotteilla ei ole palautusoikeutta. Palautettavan tuotteen pitää olla täysin käyttämätön, ja myyntipakkauksen ehjä, siis täysin myytävässä kunnossa. Brodeeratuilla tai painetuilla tuotteilla (yksilöidyillä), sekä mallipoistotuotteilla ei ole palautusoikeutta.

Mikäli muutat mieltäsi tilauksen suhteen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme mieluiten ennen tavaran postittamista.

Kauppias ei korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja mikäli palautuksesta ei ole ensin sovittu kauppiaan kanssa. Kauppias ei lunasta postiennakolla palautettuja paketteja.

Vahingoittunut paketti: Mikäli huomaat lähetyksesi vahingoittuneen, ilmoita siitä välittömästi postitoimistoon tai matkahuollon toimipisteeseen, joka tekee vahinkoilmoituksen. Älä lunasta vahingoittunutta lähetystä.

*Muut ehdot

Älä lunasta vahingoittunutta pakettia. Mikäli olet saanut väärän tai viallisen tuotteen niin palauta se meille Postin palautuspalvelulla.

*Asiakaspalvelu

Jos sinulla on kysyttävää niin voit lähettää meille sähköpostia myynti[at]tamline.fi tai soittaa asiakaspalveluun 010 501 4040 Asiakaspalvelu palvelee sinua arkisin 9-17